Atermes is een webapplicatie ontwikkeld voor de kraamzorg. De webapplicatie beschikt over portalen voor de kantoormedewerkers, de kraamverzorgende, de cliënten en de ketenpartners. Op deze manier zijn alle betrokkenen op elk moment volledig op de hoogte. Een moderne en efficiënte manier van communiceren via een digitaal dossier! Met Atermes is het mogelijk om de registratie meteen op een smartphone of een tablet te doen, waardoor de informatie direct opgeslagen wordt en zichtbaar is voor de betrokkenen.
Door gebruik van Atermes bespaart u meer dan Atermes u kost!
![]() |
We bereiken dit door besparing op papier en porto kosten, door metingen op locatie en digitalisering van gegevens. |
![]() |
Door besparing op inzet, door verdere automatisering en uitgebreide controlemechanismes. |
![]() |
Door gegevens éénmaal in te voeren en realtime beschikbaar te stellen op elke plaats. |
Atermes denkt mee over nieuwe organisatiemodellen en moderne bedrijfsvoering. Wij zijn dan ook nauw betrokken bij onze klanten en helpen ze vooruit te komen. Door zowel de organisaties als de ontwikkelingen in de geboortezorg in de gaten te houden, blijven wij Atermes door ontwikkelen zodat de webapplicatie altijd een stap voor loopt en klaar is voor de toekomst. Stilstaan is achteruitgang, vanuit die gedachten blijven wij bewegen, niet alleen, maar samen met onze klanten.
Met ruime ervaring in de kraamzorg en goede kennis van ICT systemen kunnen wij de behoefte op het gebied van ICT in de kraamzorg perfect vertalen naar een software applicatie.
Doordat Atermes vanuit de Cloud wordt aangeboden, kan elke betrokkenen op elke locatie met internet toegang krijgen om in te loggen. Hierdoor is Atermes de verbindende factor.
Atermes biedt verschillende portalen die altijd in verbinding staan met elkaar.
Daardoor is de communicatie tussen kantoor, cliënt en kraamverzorgende efficiënt en direct
Door gebruik van het medewerkersportaal is meer binding mogelijk tussen u en uw medewerkers die individueel moeten werken in de kraamgezinnen. Daarnaast is inzicht in de rapportages waardoor kwaliteitsverantwoording mogelijk is.
Met behulp van het cliëntenportaal kunnen de cliënten direct inzicht krijgen over de geleverde diensten en de rapportages. Het dossier is volledig transparant.
De backoffice geeft inzicht in de dossiers, heeft een planningssysteem en maakt facturatie mogelijk met één druk op de knop.
Het ketenportaal biedt o.a. verloskundigen de mogelijkheid om direct inzicht te krijgen in de zorggegevens en waar nodig LIP indicties direct digitaal te ondertekenen.
Op 27 en 29 oktober 2020 om 16:00 organiseren wij twee informatieve sessies waarbij wij ons platform graag aan u willen laten zien. Kom erachter hoe Atermes ook uw organisatie verder kan helpen! Bekijk hier de webinar!
Gebruikers van Atermes kunnen vanaf vandaag automatisch gebruik maken van de toeslag bij gebruik van digitale ondersteuning voor clienten. Al onze klanten die digitale content aan hun klanten aanbieden kunnen hier een extra uur kraamzorg voor factureren.